حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه علم بدون ایمان بزرگترین ابزار دست استعمار است، گفت: علم قدرت و توانایی است؛ اما ایمان علم را مدیریت و هدایت می‌کند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا صبح امروز (یکشنبه) با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، به مدت یک ساعت و نیم از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو بازدید کردند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه باید به کارکرد اصلی قرآن پرداخته شود گفت: عملیات طوفان الاقصی، یک عکس العمل و واکنش بازدارنده بود.
حجت‌الاسلام و المسلمین طیبی‌فر گفت: درنده خویی و کشتن آدم‌ها تنها ساختار و ذات رژیم صهیونیستی وآمریکا است که هرگز گفتمان تأثیری در آینده آن‌ها ندارند و فقط با قدرت و مقاومت می‌توان بر آن‌ها پیروز شد.
برگزیدگان سیزدهمین جشنواره مالک اشتر نمایند گی ولی فقیه در سپاه معرفی و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شکست راهبردی رژیم صهیونسیتی و حامیانش رقم خورده است؛ زمانی مردم فلسطین سنگ در دست داشتند، ولی امروز رزمندگان جبهه مقاومت موشک‌های نقطه‌زن به سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌کنند.
با حضور جانشین فرمانده کل سپاه آیین افتتاحیه دهمین صعود سراسری و کشوری کوهنوردان بسیجی و پاسدار به قله توچال تهران برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: جبهه استکبار توانایی ندارد با رزمندگان جبهه مقاومت مقابله کند بنابراین انتقام رزمندگان را از زنان وکودکان بی دفاع غزه می‌گیرد.
سخنگوی سپاه گفت : حماس و مقاومت ، امروز روح میلیونها فلسطینی است که در غزه، کرانه ی باختری، سرزمین های ۱۹۴۸ و در اردوگاه های کشور مجاور ، رزمنده ی جبهه مقاومت هستند.
سرلشکر صفوی در ادامه رایزنی های خود با مقامات چینی عملیات طوفان الاقصی را دفاع مشروع در برابر بیش از ٧٥ سال اشغالگری رژیم صهیونیستی دانست و تأکید کرد: چین و ایران باید نسبت به تهدیدات و منافع مشترک به درک واحد برسند.
۶۷۸۹