رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران تن از مردم تبریز فرمودند:پیام ملت در ۲۲بهمن استقامت و حمایت کامل از انقلاب بود؛ به ملت اظهار تعظیم می‌کنم.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با قدردانی از حضور حماسی ، پرشکوه، حیرت‌انگیز و دشمن‌شکن ملت عظیم‌الشأن ایران در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه ،صیانت از مصالح و منافع ملی و پاسخ به نیازهای مردم و نظام را راهبرد قطعی و غفلت ناپذیر این نهاد انقلابی و مردمی دانست.
سپاه نیوز ؛ سردار رمضان شریف از برگزاری مراسم تجدید میثاق فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح به صورت منسجم و یکپارچه با اهداف و آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا فردا ( سه شنبه ۱۸ بهمن ماه ) در حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.
به مناسبت فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب، رهبرمعظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات ده‌ها هزار نفر از متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر موافقت کردند.رهبر انقلاب با عفو گسترده متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر و سایر پرونده‌های قضایی موافقت کردند
سردار سلامی با بیان اینکه خرمشهرهای امروزی همین فضای مجازی است و شما باید فاتحان آن باشید گفت: عصر؛ عصر غارت ملی جوامع توسط فرهنگ سلطه غرب است. باید در این میدان غلبه کنید.
رهبر معظم انقلاب در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صبح امروز در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حاضر شدند و یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند.
جمع زیادی از کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش‌بنیان‌ها صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
سپاه نیوز: روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه در اطلاعیه ای جزئیات آیین‌های وداع و تشییع سردار شهید داوود جعفری را اعلام کرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز به مدت سه ساعت از نمایشگاه توانمندی‌های داخلی که در حوزه‌های مختلف برپا شده بود بازدید کردند.
 نماینده ولی فقیه در سپاه، در دیدار با خانواده شهید مختارزاده، ضمن تجلیل از صبوری و پایداری خانواده شهدا انگشتر متبرک رهبر معظم انقلاب اسلامی را به ایشان اهداء کرد.
۸۹۱۰۱۱