فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با تمام قدرت به صحنه آمده است. اما، هرچه عمل می‌کند، کمتر نتیجه می‌گیرد و از اهداف خود دور تر می شود.
رهبرانقلاب در مراسم روز درختکاری فرمودند: مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند و عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند.
دریادار تنگسیری با اشاره به اینکه راهبرد ایران همیشه دفاعی بوده است، گفت: پاسخ ما به هر جغرافیایی که بخواهد برای منافع جمهوری اسلامی مزاحمت ایجاد کند پاسخ قاطعی خواهد بود.
فرمانده پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه بابیان اینکه لحظه به لحظه از آسمان کشور حراست می‌شود، گفت: پدافند هوایی به صورت ۲۴ ساعته و لحظه به لحظه مشغول حراست از آسمان کشور است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف دشمن، پشیمان کردن مردم از انقلاب اسلامی، خسته‌کردن و ناامید‌کردن ‌از آینده انقلاب و و وارونه‌ساز‌ی تاریخ است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه سرعت موشک هایپرسونیک ایرانی حدودا ۱۲ تا ۱۳ ماخ است، گفت: مهم‌ترین مزیت این موشک این است که پیش‌بینی انهدام آن توسط سامانه‌های پدافند موشکی دشمن را از آن‌ها می‌گیرد.
همایش فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قرائت پیام فرماندهی معظم کل قوا توسط سرلشکر سلامی آغاز شد.
سپاه نیوز ؛ رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به روزآمدی و کارآمدی سپاه و روند رو به افزایش تهدیدات و فرصت ها تاکید کرد : در باور پاسداران چیزی به عنوان تهدید وجود ندارد و آن را به رسمیت نمی شناسند و معتقدند هر چه پیش رویمان است فرصت است.
از نخستین ساعات ایجاد مشکلات ناشی از بارش های سنگین و کم سابقه برف در مناطقی از استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان، بخشی از توانمندی و امکانات نیروی زمینی سپاه برای امدادرسانی و خدمت به مردم بسیج شده است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی تأکید کرد: جشنواره بین‌المللی رسام با محوریت تولیدات فیلم‌های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت باید تلاش کند با معرفی، نشر و تعمیق فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت، که از وظایف اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، به گفتمان جهانی در بین آزادگان و عدالت‌خواهان مبدل شود.
۷۸۹۱۰