سپاه نیوز: سرلشکرحسین سلامی با اشاره به سرنوشت توهین کنندگان به مقدسات مسلمانان تاکید کرد: خطا کاران را به عاقبت سلمان رشدی ارجاع می دهم.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن می‌خواست در ایران آتش و ویرانی به پا کند، گفت: توجه داشته باشید دشمن به عراق، سوریه، افغانستان و یمن هرکجا پاگذاشته شهرها را ویرانه کرده‌ است.
سپاه نیوز : فرمانده کل سپاه قوی شدن را تنها راه پیشرفت کشور دانست و گفت: قوی شدن تنها راه ممکن برای ملت ما در برابر توطئه‌های مختلف دشمن علیه ایران است.
رهبر انقلاب با اشاره به پیشرفت فلسطینی ها در مواجهه با صهیونیست ها و دستاوردهای مقاومت در عراق و سوریه و یمن افزودند: سردار سلیمانی با استفاده از تجربیات سالهای دفاع مقدس و مشورت های یارانش، مقاومت را با تکیه بر امکانات داخلی همان کشورها مقتدر کرد.
سپاه نیوز ؛ روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اظهارات تقطیع شده سردار اباذری پیرامون مواضع متفاوت برخی فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون حوادث و جریانات داخلی را برداشت و تحلیل شخصی وی دانست و تاکید کرد:  سردار اباذری مشاور فرمانده کل سپاه نیست.
 رمضان شریف با اشاره به نوع مواجهه تماشاگران مسابقات جام جهانی قطر با خبرنگاران اسرائیلی و به اهتزاز درآمدن پرچم فلسطین توسط مراکشی ها و دیگر تماشاگران گفت : جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نمایشگاه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزوای رژیم صهیونیستی و بیزاری از غاصبان قدس شریف بود .
فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با بیان اینکه ابهامی در فتنه اخیر وجود ندارد و صحنه آشکار است، گفت: این فتنه نیز فرصتی برای استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت رستم قاسمی گفتند: ایشان از جمله‌ مردان انقلابی و خدمتگزار و خستگی‌ناپذیر کشور بودند و در عرصه‌های گوناگون خدمات ارزشمندی کردند و تا آخرین روزهای حیات، تلاش‌های خود را ادامه دادند.
فرمانده کل سپاه گفت: می‌توانیم بگوییم که به همه فناوری‌های نظامی روز دنیا بر پایه دانش و بینش فرزندان این سرزمین بزرگ دست یافته‌ایم و این فناوری در همه یگان‌های ما توسعه یافته است.
سرلشکر باقری گفت: دشمنان اگر چشمداشتی به منافع ایران در خلیج فارس، سواحل، جزایر و سکو‌های نفتی داشته باشند، با نیرو‌های قهرمان سپاه مواجه هستند.
۹۱۰۱۱۱۲