رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران و کارگزاران حج فرمودند:حج، میقاتی بین‌المللی و میعادی جهانی با منافع متعدد دنیوی و اخروی است
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در همه جنگ ها ستون پنجم دشمن فعال است و احتمال اینکه خودش هم آسیب ببیند وجود دارد اما در بحث فرهنگی و اقتصادی ستون پنجم دشمن به شدت فعال است و با کارشکنی سعی در نارضایتی و شکاف بین مسؤولین و مردم دارد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در مصلای امام خمینی(ره) از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کردند.
سرلشکر سلامی در پیامی عروج پاسدار رشید اسلام
فرمانده کل سپاه گفت: سپاه امنیت و سلامت مردم را بر امنیت خود ترجیح می دهد، سپاه میدان فداکاری و وفاداری است، نیروی زمینی سپاه تجلی این روحیه است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: توسعه و گسترش دیپلماسی منطقه و دفاعی یکی از شاخص‌های مهم دیپلماسی جهان است و گسترش دیپلماسی منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه در واقع یک راهبرد برد - برد است.
سرلشکر سلامی در پیامی درگذشت پدر معظم شهیدان «حمید، مجید و مجتبی دقیقی کاشانیان» را تسلیت گفت.
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار شمار زیادی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، مسئولان را به تأمل و تجدیدنظر درباره مسیر کنونی آموزش و ارزیابی میزان بهره‌وری آن برای کشور فراخواندند و افزودند: نقشه راه دقیق اجرای سند تحول از ستاد تا مدارس تهیه و در دولت و مجلس از آن حمایت شود.
فرمانده کل و نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی  سالروز شهادت علّامه شهید مرتضی مطهری(ره) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را گرامی داشتند.
سرلشکر سلامی در پیامی از اقدامات جهادی تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در اجرای پروژه های ملی و راهبردی در استان خوزستان قدردانی کرد.
۵۶۷۸