در آستانه روز کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز (شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار همتای عمانی خود گفت: همکاری‌های دفاعی میان دو کشور ایران و عمان رو به جلو و با پیشرفت سریع است و از عمان دعوت می‌کنیم تا در رزمایش‌های مرکب بین المللی دریایی نیز شرکت کند.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به ابعاد شخصیتی سپهبد شهید صیاد شیرازی گفت که این شهید می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای جبهه مقاومت، جهان اسلام و جوانان کشورمان باشد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این نهاد هم‌اکنون به بالاترین سطح از توانمندی‌ها دست یافته است؛ به نحوی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هم نمی‌توانند در برابر آن دوام بیاورند.
«مبارزه جدی و بدون رودربایستی با هرگونه فساد»، در رأس توصیه‌های کلیدی رهبر انقلاب اسلامی به همه مسئولان بود.
سپاه نیوز؛ روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت پاسدار رشید سپاه اسلام 
سپاه نیوز: دریادار عباس غلامشاهی از پاسخ مثبت  فرماندهی و کنترل تنگه هرمز منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به درخواست کمک کشتی تجاری خارجی در تنگه هرمز و رفع نگرانی آن خبر داد.
سرلشکر سلامی در پیامی درگذشت مجاهد نستوه، پاسدار رشید اسلام
سپاه نیوز؛  رمضان شریف با اشاره به تحولات کرانه باختری و به صحنه آمدن نسل جوان مبارز ضد صهیونیستی تاکید کرد : روز جهانی قدس آینده اعلام پایان پیمان ننگین آبراهام است.
سرلشکر سلامی در پیامی درگذشت
۶۷۸۹