سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: قشر دانشجو باید ضمن اینکه مطالبه‌گر باشد و انقلابی عمل کند باید در بخش‌های عملیاتی واقع‌بینانه کمک کند.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه دشمن با استراتژی نفوذ و استحاله فرهنگی می‌خواهد ضربه اصلی را به نظام جمهوری اسلامی ایران بزند، گفت: ما باید به اندازه جامعه هدف خود مراقب استحاله فرهنگی باشیم و 10 برابر کار دشمن، کار کنیم.
سپاه نیوز: فرمانده ناحیه تویسرکان از توزیع ۵۰۰ بسته کمک معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه قرارگاه مواسات امام حسن مجتبی(ع) سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان حفظ جمعیت جوان جامعه را از برنامه‌های در دستور کار مجامع بسیج برشمرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امام خمینی(ره) توانست با تدبیر و هوشمندی الهی خود نظام جدیدی را بر جهان حاکم کند.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر ضرروت تبیین اهداف، چشم‌انداز و مبانی انقلاب و راه و خط و منظومه فکری امام(ره) در جامعه گفت: یکی از پروژه‌های دشمن در بحث نفوذ تحریف خط امام خمینی(ره) است که به فرموده مقام معظم رهبری اگر ملت بخواهند از خط امام(ره) منحرف شوند به طور قطع سیلی خواهند خورد.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های جامعه مهدوی مواسات است، گفت: در جامعه مهدوی باید اختلاف طبقاتی را از بین برد و ثروتمند و فقیر را بی‌معنا کرد که این امر نیازمند انفاق و همدلی و ایجاد مواسات در جامعه است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه رزن و درگزین گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع بیش از ۲هزار بسته معیشتی همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تشریح ساز و کار قرارگاه مواسات و نحوه شناسایی افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در نیمه ماه مبارک رمضان و مرحله سوم آن نیز همزمان با عید سعید فطر برگزار می‌شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه هر کس که توان می‌گذارد تا این کشور روی پای خود بایستد کار جهادی کرده است، گفت: امروز اگر ما بتوانیم در این شرایط کشور را حفظ کنیم کاری مجاهدانه و انقلابی است و با حضور کارگران این کار قوت گرفته است.
۵۶۷۸