سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه بسیج سد محکمی در مقابل دشمنان است گفت :  در این ۴۰ سال انقلاب هر جا که جانفشانی نیاز بوده بسیج در آن حضور داشته است.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی اظهارداشت: تجلیل و تکریم شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آن ها وظیفه دینی و انقلابی مااست.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه میانه از حضور موثر نیروهای جهادی و بسیجی در مناطق زلزله‌زده میانه در اولین ساعات پس از وقوع زلزله خبر داد.
سپاه نیوز: سردار خرم در بازدید از مناطق آسیب دیده روستای ورنکش گفت : همه نیروهای امدادی در منطقه حضور یافته و به کمک رسانی به مردم می‌پردازند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی، پس از وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در شهرستان «میانه»، با حضور در مناطق زلزله‌زده، از نزدیک در جریان امدادرسانی به زلزله‌زدگان قرار گرفت.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان آذربایجان شرقی با اشاره به علل ظهور و سقوط ملت ها و تمدن ها در طول تاریخ گفت: هر ملتی، از رهبر الهی و امام تبعیت کرد به سعادت دنیوی و اخروی رسید. 
سپاه نیوز: فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آستانه سالروز 13 آبان، اظهارداشت: اسناد لانه جاسوسی در قالب ۷۰ جلد جمع آوری و منتشر شده اما حتی یک مورد از آنها در  متون درسی گنجانده نشده است تا جوان و نوجوان ایرانی با خیانت ها و دسیسه های آمریکا آشنا شود.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: ۱۸ کمیته در حوزه های مختلف از جمله دانش آموزی، دانشجویی، بسیج، اطلاع رسانی و فضای مجازی در برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم ۱۳ آبان امسال مشارکت خواهند داشت.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: 300 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان مراغه به مناطق عملیاتی شمال‌غرب اعزام شدند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه آذربایجان شرقی شعر آئینی را تنها رسانه در برابر ظلم و خفگان در زمان ائمه معصومان (ع) عنوان کرد و گفت: رسانه شعر به عنوان جریان ساز مذهبی در ترویج معارف اسلامی در کنار منبرها و موعظه ها تاثیر زیادی داشته است.
۸۹۱۰۱۱