سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان آذربایجان شرقی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بعد از چهار سال، گفت: مکتب عاشورا اگر امروز بیش از هر زمانی عزتمند است در سایه خون همین شهیدان است که می توان گفت یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورا گفت: آنچه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) اعلام شده است در واقع دستاوردهای دفاع مقدس است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: معرفت دینی و بصیرت انقلابی مهمترین ویژگی مردم ایران است که می توانند در مقابل دسیسه های دشمنان ایستادگی کنند.
سپاه نیوز: رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی از ارائه ۱۹۵ خدمت پزشکی رایگان خبر داد.
سپاه نیوز: معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا ادامه دهنده راه و مسیر ابا عبدالله و دنبال کننده فرهنگ و ارزشهای آن امام هستند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی در جلسه هیات رئیسه مجمع عالی بسیج استان گفت: تربیت و کادرسازی برای انقلاب از ماموریت های مجمع بسیج است.
سپاه نیوز: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا استان آذربایجان‌ شرقی گفت:  اجرای 2 هزار و 250 پروژه را بر عهده‌ گرفته‌ایم که پروژه‌های محرومیت‌زدایی از جمله آنها است.
سپاه نیوز: مسئول بسیج هنرمندان اذربایجان شرقی تربیت هنرمندان ارزشی، توجه و حمایت از آن ها را از رسالت های بسیج هنرمندان عنوان کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی گفت: آزادگان الگوی مقاومت و ایستادگی در مقابله با استکبار جهانی هستند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه مرند اردوهای راهیان نور را یکی از بهترین و پربرکت ترین سنت های حسنه انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: باید برای تقویت و توسعه این اقدام فرهنگی همه دستگاه ها تلاش کنند. 
۹۱۰۱۱۱۲