سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی اظهار داشت: سپاه همواره در کنار مردم و مردم در کنار فرزندان بسیجی و سپاهی خود به دنبال آبادانی کشور هستند.
سپاه نیوز: برنامه‌های تلویزیونی «مسیر» و «من یک سپاهی‌ام» به همت گروه تلویزیونی سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی روزهای جمعه از شبکه تلویزیونی سهند روی آنتن می‌رود.
سپاه نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی غدیر اظهار داشت: برای تبیین، تبلیغ و ترویج غدیر و فلسفه آن باید بیشتر تلاش شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه بسیج امروز مردمی ترین نهاد انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: بسیج از آن مردم و برای مردم و در خدمت مردم است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی گفت: دعای مادران شهدا قوت قلب است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی گفت: شهدای مدافع حرم با تربیت دینی حماسه‌ای خلق کردند که تا ابد در تاریخ ماندگار خواهد بود و آن حماسه خوار و ذلیل کردن دشمن در رأس آن آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب بود.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به نقش زنان در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: روحیه انقلابی و جهادی زمینه ساز برون رفت از مشکلات خواهد بود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه آذرشهر طرح جهاد همبستگی ملی را به عنوان یکی از نقاط قوت و از مولفه های قدرت ایران اسلامی در مقابل جهانخواران عنوان و بیان کرد: این طرح دارای مزایای بسیاری است که یکی از آن ها ایجاد و تقویت وحدت بین ملت ایران است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون از جان گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده های آن ها هستیم، گفت:بهترین راه قدردانی از شهدا، خدمت صادقانه و ادامه دادن راه آنان است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهامت و شجاعت شهدای مدافع حرم اجازه نداد دشمنان به اهداف پلید خود نزدیک شوند، اظهارداشت: دشمنان از مقاومت فرزندان ما ترس و وحشت دارند.
۱۰۱۱۱۲۱۳