سپاه نیوز: سرهنگ دوهندو گفت :  سپاه رشت برنامه‌های ورزشی مختلفی را در سال جدید تدارک دیده است.
سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه‌ قدس گیلان گفت : ۱۸ گردان سپاه برای خدمات‌رسانی مطلوب در گیلان سازماندهی شدند.
سپاه نیوز: سردار عبدالله‌پور  گفت: امسال ۱۰ هزار و ۲۷۲ نفر در بخش دانش‌آموزی در قالب اردو راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.
سپاه نیوز:سردار کاظمی‌پور با بیان اینکه سپاه از شروع بحران تاکنون در خدمت مردم بوده است گفت: همچنان آمادگی داریم با اعزام نیروهای مهندسی و انسانی جهت کمک‌رسانی به مردم و سازمان‌ها در خدمت آسیب‌دیدگان باشیم.
سپاه نیوز: سرهنگ لطفی‌نژاد گفت: بسیج مساجد و محلات گیلان در جشنواره کشوری برترین‌های مساجد در حوزه‌های مختلف حائز چندین رتبه کشوری شد.
سپاه نیوز:  حجت الاسلام والمسلمین معتمد با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) نیروهای مسلح شد.
سپاه نیوز: سردار کاظمی‌پور  نقش رسانه در جنگ نرم دشمن را مهم عنوان کرد و گفت: ۱۱۵ رسانه خارجی علیه نظام انقلاب اسلامی تبلیغ می‌کنند و رسانه‌های داخلی باید مردم را با ارزش‌های انقلاب آشنا کنند.
سپاه نیوز: سردار کاظمی ‌پور  با بیان اینکه ابعاد فتنه سال ۸۸ واکاوی نشده است و نیاز به بصیرت، دشمن شناسی و وقت‌شناسی است گفت: ابعاد فتنه و اهداف فتنه باید به درستی برای مردم روشن و تبیین شود.
سپاه نیوز: یوسف ‌زاده با اشاره به احداث مسجد بیمارستان پورسینا رشت توسط قرب کوثر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: سپاه اثری به یاد ماندنی را در این بیمارستان به ثبت رساند.
سپاه نیوز: سردار حزنی  با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با وجود تحریم‌ها پروژه‌های بزرگی در سطح کشور انجام داد، گفت: هر زمان که با هم کار کردیم به موفقیت دست یافتیم.
۱۶۱۷۱۸۱۹