سپاه نیوز: سردار کاظمی پور از فعالیت دو هزار پایگاه مقاومت با حضور جوانان در روستاهای این استان خبر داد.
سپاه نیوز: سردار شکراللهی  با بیان اینکه بسیج در عراق با عنوان نیروی
سپاه نیوز:سردار عبدالله پور گفت: مدیریت جهادی و انعطاف پذیری در عرصه های مختلف رمز پیروزی بسیج است.
سپاه نیوز:سردار عبدالله پور با بیان اینکه عدم تبعیت از دشمن و نظام سلطه خواسته تمامی شهدا است، گفت: امروزه هر کسی باید وظیفه خود را بداند و آن را انجام دهد لذا نباید تسلیم خواسته‌های دشمن باشیم.
سپاه نیوز: سردار عبدالله‌پور  شهدا را مظهر اطاعت و تبعیت از امام زمان خود دانست و گفت: آنها که به‌دنبال سازش با نظام سلطه هستند با آرمان شهدا فاصله دارند.
سپاه نیوز: سردار عبدالله‌پور بر لزوم جهاد فرهنگی توسط بسیجیان برای مقابله با تهدیدات دشمن تأکید کرد و گفت: تربیت گردان‌های الی بیت‌المقدس برای نبرد در بیت‌المقدس و آزادسازی اسلام در قدس شریف است.
سپاه نیوز: گفت: رزمایش دفاعی و امنیتی با حضور ۲۷ گردان از وحدهای مختلف بسیج در ۸ شهرستان استان گیلان برگزار می‌شود.
سپاه نیوز:سرهنگ دوهنده گفت: گسترش فعالیت و اقدامات فرهنگی و قرآنی به‌صورت مستقیم در جامعه تاثیرگذار است.
سپاه نیوز:سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه پیام همه شهدا حفظ و دفاع از اسلام است وهمه شهدا در راه دفاع از اسلام جان خود را از دست دادند تا اسلام زنده بماند گفت: نمایش فصل شیدایی ثابت کرد که در عصر رسانه، هنر دارای جایگاه ویژ‌ه‌ای است.
سپاه نیوز: سرهنگ دوهندو با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها نظامی است که استکبارستیز بوده و همیشه در مقابل استکبار ایستادگی کرده است گفت: شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام است.
۱۷۱۸۱۹۲۰