سپاه نیوز: سردار عبدالله پور گفت:ایران با آرمان‌های شهدا استوار بوده و وظیفه ما انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.
سپاه نیوز: سردار عبدالله‌پور گفت: همزمان با ولادت امام رضا(ع) ۱۹ واحد مسکونی به خانواده‌های محروم استان گیلان تحویل داده شد.
سپاه نیوز: سردار عبدالله‌پور  از ساخت 33 یادمان شهدای گمنام در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید استان خبر داد.
 سپاه نیوز:سردار غلامی گفت: بسیج سازندگی در دو سال گذشته بیش از ۹۹هزار واحد کوچک در کشور ایجاد کرده که حجم اشتغال در این کارگاه‌ها بیش از ۱۵۰هزار نفر است.
سپاه نیوز؛ سرهنگ توشه گفت: محرومیت‌زدایی در عرصه‌های مختلف به‌ویژه اقتصادی و فرهنگی سرفصل فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی گیلان است.
سپاه نیوز: حجت‌الاسلام و المسلمین جمالی گفت: بیش از ۳۰۰ نفر از طلاب و روحانیون جوان در فصل تابستان در قالب اردوهای جهادی و سازندگی به مناطق محروم استان گیلان اعزام می‌شوند.
سپاه نیوز: سرهنگ رضایی پور گفت: ۱۹ طرح ساحلی و ۱۳ طرح تفرجگاهی از برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات سپاه قدس گیلان است که جهت ارائه خدمات‌رسانی به مسافران و پُر کردن اوقات فراغت جوانان در نظر گرفته شده است.
سپاه نیوز: سرهنگ  نیک فطرت گفت: طرح یاوران ولایت با حضور ۵۰۰ نفر از دانش آموزان پسر و دختر در استان گیلان برگزار می شود.
سپاه نیوز: سرهنگ علیزاده از اجرای طرح ویزیت رایگان در پایگاه مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد.
سپاه نیوز: دریادار پاسدار فدوی از روند تکمیل پروژه پایگاه بندر آستارای نیروی دریایی سپاه بازدید کرد.
۱۸۱۹۲۰