سپاه نیوز: فرمانده سپاه عنبرآباد گفت: پروژه آبرسانی به روستای محروم بُندَر ریز بخش جبالبارز جنوبی با اعتباری بالغ بر ۶میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه ثارالله(ع) استان کرمان با اشاره به اینکه آبرسانی به روستاها را جهادی انجام می دهیم گفت:با افتتاح ۲۸ پروژه آبرسانی در شش شهرستان استان کرمان ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم روستاهای استان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند شدند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه  ثارالله (ع) استان کرمان گفت: هر که بخواهد خود را در تراز انقلاب اسلامی ارزیابی کند باید از حاج قاسم الگو بگیرد.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه استان کرمان از فعالیت گروه‌ جهادی شهدای گمنام در منطقه سیل زده پشوئیه بازدید کرد و بر رفع مشکلات مردم این روستا تاکید کرد.
سپاه نیوز: سردار معروفی با اشاره به راه اندازی لشکر حاج قاسم سلیمانی متشکل از وابستگان جهاد و شهادت گفت: امروز سپاه پاسداران جزئی از انقلاب اسلامی در جهان و باعث عزت و اقتدار است .
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در قالب قرارگاه خدمت‌رسانی امام حسن مجتبی(ع) بیش از ۳۲۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در این مرحله از رزمایش مومنانه صنعت، معدن و تجارت استان نیز به میدان آماده است، تصریح کرد: تا پایان سال بین ۲۰ هزار بسته معیشتی برای خانواده هایی که دچار آسیب شده اند، توزیع می شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: راه نجات ما تفکر انقلابی و مدیریت جهادی تحت امر ولایت و با وحدت واقعی است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:در مکتب حاج قاسم دو ویژگی دشمن شناسی دقیق و امام شناسی حقیقی را طی ۴۰ سال دیدیم که در وصیت نامه و ولایت نامه اصرار بر همین دارد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از توزیع ۲۴ هزار بسته کمک مومنانه در این استان در آستانه سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی خبر داد.
۴۵۶۷