سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: در سال جاری تمام تلاش ما باید در راستای ارتقا و تعالی قشر کارگر باشد.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجراستان فارس، گفت:امروز سپاه و عملکرد آن الگویی برای جبهه مقاومت اسلامی و تمام ملت های مظلوم جهان برای مبارزه با استکبار جهانی مورد توجه قرار گرفته است.
سپاه نیوز: رئیس بسیج سازندگی استان فارس گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان فارس بیش از هر زمان دیگر به همدلی و اتحاد و نیاز بود که در این راستا ۲۰ نوع خدمت در محلات در نظر گرفته شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: ۶۰۰ دستگاه تبلت با مشارکت خیرین نیک‌اندیش فارس به دانش‌آموزان نیازمند استان اهدا شد.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه تبیین هنرمندانه کار جهادی بسیار تاثیرگذار است، تبلیغ هنرمندانه کار خالصی که جهادگران انجام می‌هند را زمینه‌ساز تداوم کار خیر دانست.
  سپاه نیوز: مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به شتاب در ثبت گروه‌های جهادی در کشور گفت:  یک هزار پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی گروه‌های جهادی و 139 تعاونی اشتغال‌زایی مردم‌یار بسیج سازندگی استان فارس با رمز
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس از آغاز رزمایش «الی بیت المقدس ۱۰»همزمان با سراسر کشور در ۴۲ نقطه استان با محوریت سپاه فجر استان خبر داد.
سپاه نیوز:  فرمانده ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ۴۰۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی توسط این ناحیه بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: ۱۵۰۰ بسته معیشتی در شیراز و ۵۵۰۰ بسته در شهرستان‌ها توزیع شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت:شهید حاج قاسم سلیمانی شاخص ولایتمداری و انقلابی گری است و راهی که آغاز کرده توسط جوانان مومن و انقلابی ادامه خواهد یافت.
۴۵۶۷