سپاه نیوز؛سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با دعوت از ملت شگفتی‌ساز ایران برای حضور حماسی و حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه، تحقق راهبرد
 سپاه نیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با دعوت از ملت ایران برای حضور حماسی و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، تلاقی ایام اربعین شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با این یوم الله عظیم را معنادار و پیام آور پایبندی ایرانیان به آرمان‌های مقاومت و ادامه راه شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت کشور دانست.
سپاه نیوز: روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از برگزاری آیین بزرگداشت سردار سپهبد شهید سلیمانی و مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و همرزمانشان فردا ( سه شنبه)خبر داد.
سپاه نیوز: روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از لغو مراسم امشب (یکشنبه) وداع با پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مصلی تهران  خبر داد.
سپاه نیوز: روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای آیین های تشییع و خاکسپاری پیکر سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش را اعلام کرد.
سپاه نیوز: روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اسامی شهدای ایرانی همراه سردار سلیمانی را اعلام کرد.
سپاه نیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از شهادت سردار امت اسلامی حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع و فدارکار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله نیروهای متجاوز و تروریست امریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد خبر داد.
سپاه نیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با قدردانی از تیزهوشی و بصیرت مردم در تشخیص و افشای نقشه شوم دشمن و جداسازی مطالبات و صف اعتراض از اغتشاشگران و تاکید بر لزوم تلاش همه قوا در پاسخگویی به مطالبات به حق مردمی تصریح کرد: با ادامه هرگونه ناامنی و اقدامات مخل آسایش و آرامش مردم قاطعانه برخورد خواهیم کرد.
سپاه نیوز: روابط عمومی کل سپاه  در اطلاعیه ای انتساب هرگونه کانال و صفحه در فضای مجازی به سپاه را رد و اعلام کرد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچگونه کانال رسمی در شبکه‌های اجتماعی ندارد.
سپاه نیوز؛سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت اقدام شکست‌خورده اخیر رژیم تروریستی آمریکا در تحریم ستاد کل نیروهای مسلح و تعدادی از فرماندهان و مقامات لشکری کشورمان، این اقدام را تحریک آمیز و موجب مصمم تر شدن نیروهای مسلح و مدافع انقلاب برای عملیاتی کردن سناریوهای مورد نظر و متناسب برای مقابله با شیطان بزرگ و متحدان کاخ‌سفید دانست.
۲۳۴۵