سپاه نیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گسترش دامنه استکبار ستیزی و مصاف ملت‌ها با شیطان بزرگ را نماد حقانیت اقدام انقلابی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ دانست وتاکید کرد: سد کردن راه نفوذ سیاسی و تسلط امریکا بر ایران از طریق عدم مذاکره با شیطان بزرگ ، سیاستی منطبق بر مبانی مستحکم دینی و عقلانی است .
سپاه نیوز؛سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و امنیتی یکی از مهمترین شبکه‌های نفوذ و برانداز را متلاشی کردند.
سپاه نیوز؛  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای از گرفتار شدن
 

 

جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
سپاه نیوز: روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع)نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از هلاکت تروریست های عامل شهادت بسیجی شهید
سپاه نیوز؛سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در بیانیه‌ای با پاسداشت 31 مردادماه روز صنعت دفاعی،‌تمرکز نظام سلطه و استکبار بر محدودسازی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دفاعی کشور را بیانگر موفقیت و تأثیر راهبردی این عرصه در ناکام‌سازی  راهبردها و سناریوهای ضد ایرانی جبهه دشمن دانست.
سپاه نیوز: سپاه پاسداران اتقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت۱۷مردادماه سالروز شهادت شهیدمحمودصارمی و روز خبرنگار،اصحاب رسانه را طلایه داران عرصه آگاهی بخشی و آینه ی  قدرت بازدارندگی و اقتدار همه جانبه ایران اسلامی دانست.
سپاه نیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت و مضحک خواندن اقدام غیر قانونی و نابخردانه امریکا در قرار دادن نام وزیر امور خارجه کشورمان در فهرست تحریمی واشنگتن ، از هماوردی و تلاش دکتر ظریف در جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی علیه دشمن و همراهی و همدلی در سایر عرصه های اقتدار بخشی نظام قدردانی کرد.
سپاه نیوز: روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با مضحک خواندن عملیات مورد ادعای آمریکایی‌ها در سرنگون کردن پهپاد ایرانی در تنگه هرمز، اعلام کرد: به زودی تصاویر پهپاد نیروی هوافضای سپاه از ناوچه آمریکایی ها را منتشر و سند بی پایه و اساس بودن ادعای آنان را در معرض افکار عمومی جهانیان قرار می‌دهیم.
سپاه نیوز: روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از گلوله باران مقرهای تروریست ها در حاشیه مرزهای اقلیم کردستان عراق با ایران و هلاکت و زخمی شدن شمار  زیادی از تروریست ها خبر داد.
۳۴۵۶