سپاه نیوز: روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای با اعلام جزئیاتی از انهدام تیم تروریستی در جوانرود، از هلاکت ۵ تروریست در این عملیات خبر داد.
سپاه نیوز:روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)نیروی زمینی سپاه از شهادت سه تن از رزمندگان غیور این قرارگاه در حادثه تروریستی پیرانشهر خبر داد.
سپاه نیوز: سردار شریف با اعلام خبر برگزاری آئین تکریم و معارفه رییس سازمان بسیج مستضعفین در روز پنجشنبه (فردا)، گفت: سردار غلامرضا سلیمانی شخصیتی انقلابی، ولایی ،تحصیل کرده و دارای روحیه مردمی و بسیجی است.
سپاه نیوز : روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از انهدام  یک تیم تروریستی ضد انقلاب در درگیری با رزمندگان  قرارگاه  در منطقه عمومی چالدران در استان آذربایجان غربی خبر داد. 
سپاه نیوز: سخنگوی سپاه شایعه به کما رفتن سردار فضلی را تکذیب کرد و گفت که وی به دلیل کسالت ناشی از فشار بالای کاری در بیمارستان بستری شده و اکنون نیز حال عمومی او خوب است.
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)نیروی زمینی سپاه  اعلام کرد:درگیری رزمندگان قرارگاه حمزه با یک تیم تروریستی ضد انقلاب در منطقه عمومی چالدران/ هلاکت یک تروریست
سپاه نیوز:روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای جزئیاتی از هدف قرار گرفتن پهپاد متجاوز امریکایی در حریم جمهوری اسلامی ایران  توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه را اعلام کرد.
سپاه نیوز: روابط عمومی کل سپاه از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی  امریکایی در ساعات اولیه بامداد امروز، پس از تجاوز به فضای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران مقابل منطقه کوه مبارک استان هرمزگان توسط آتش پدافند نیروی هوا فضای سپاه خبر داد.
سپاه نیوز: سردار شریف هدف دشمن از طرح شایعات و ادعاهای کذب علیه فرماندهان سپاه را انتقام از محبوبیت روز افزون و معنادار این نهاد مردمی پس از اقدام شیطانی اخیر آمریکایی‌ها در قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی دانست.
سپاه نیوز:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت سی امین سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره)، نهادسازی و معماری ساختار و ظرفیت‌های پاسداری از انقلاب و تضمین پیش روندگی و تکامل آن را از دستاوردهای راهبردی و نگاه نافذ و فرازمانی آن حضرت به آینده انقلاب و نظام اسلامی دانست.
۴۵۶۷