سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزشهای اسلامی از اولویتهای بسیج و سپاه می باشد .

سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزشهای اسلامی از اولویتهای بسیج و سپاه می باشد .

سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزشهای اسلامی از اولویتهای بسیج و سپاه می باشد .
کد خبر: ۱۳۹۰۶
چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم تكریم و معارفه فرمانده مقاومت بسیج ناحیه بهاباد که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد در سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان دشت کربلا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با بیان اینکه ماموریت مهم سپاه حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی است که تا کنون توانسته در کشور و تمام نقاط جهان این وظیفه را بخوبی انجام دهد افزود: خدمات سپاه در دورترین و محروم ترین نقاط این کشور ملموس و هر جا نظام و انقلاب نیاز داشته پای کار بوده و هستند.

سردار زارع کمالی با بیان اینکه به فرموده رهبری امروز در مقابل جنگ ترکیبی، افکار و شناختی دشمن قرار داریم، گفت: یکی از راهکارهای مقابله، جهاد تبیین و بصیرت افزایی است که باید تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گیریم.


وی با اشاره به اینکه ما امروز با یک جنگ ترکیبی در عرصه های مختلف روبرو شده ایم گفت : باید با هم افزائی و با همراهی مسئولان به ویژه امام جمعه محترم شهرستان مقابل این جنگ ترکیبی بصیرت مندانه هوشمندانه و ولایت مدارانه ایستاد و مقاومت کرد .


سردار زارع کمالی با اشاره به فرموده رهبری در گام دوم انقلاب، هدف از انقلاب اسلامی را، ایجاد تمدن اسلامی برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت دانست و گفت: در ایجاد این تمدن در زمینه سخت‌افزاری که شامل علم و صنعت است خوب عمل کردیم اما در زمینه نرم افزاری که مربوط به سبک زندگی، خانواده ، کسب و کار و روابط اجتماعی هست، خوب عمل نکردیم.


سردار زارع کمالی با تاکید براینکه ما بسیجیان و پاسداران همچنان پای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی ایستاده ایم و از همین جا اعلام می کنیم نمی گذاریم هیچ فرد یا گروهی بخواهد درمقابل ارزشهای اسلامی ما بایستد وآنها را زیرپا بگذارد افزود: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وارزشهای اسلامی از اولویتهای بسیج وسپاه می باشد .


فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه ما درمولفه های قدرت جایگاه خوبی دست یافتیم افزود: ما امروز در تمامی مولفه ها وضعیت خوبی قرارگرفته ایم .


وی با بیان اینکه کارنامه درخشان سپاه این است که سپاه پاسداران انقلابی خواهد ماند اضافه نمود : انقلابی زیستن و انقلابی ماندن از ویژگی‌ها و مهم‌ترین بخش‌های کارنامه درخشان سپاه هستند.


سردار زارع کمالی بیان داشت : آمال و آرزوهای یک مدیر در دوران خدمت خود بر 5 چیز استوار است که عبارتنداز قرب الهی ، هدفمندی ، رضایتمندی ، عمران و آبادانی و در آخر شهادت که ما باید در دوران مدیریت خود بر این 5 اصل مقید باشیم تا بتوانیم مدیر خوبی باشیم .

در آئین تودیع و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بهاباد سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ، حجت الاسلام کرم بیگی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر ، امام جمعه ، فرماندار ، شهردار و رئیس شورای شهر فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای تامین بخشداران و جمعی ازمسئولان بسیجیان و خانواده معظم شهدا حضور داشتند .

در پایان همچنین از نقشه تصویب طرح شورای محله اسلامی بهاباد با حضورفرمانده سپاه الغدیر امام جمعه فرماندار و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد رونمائی شد.

ارسال نظر
captcha