فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) از حضور بانوان در دوره روایت پیشرفت خبر داد و آن‌ها را راویان تمدن نوین و هویت‌ساز انقلاب خواند.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) از حضور بانوان در دوره روایت پیشرفت خبر داد و آن‌ها را راویان تمدن نوین و هویت‌ساز انقلاب خواند.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) از حضور بانوان در دوره روایت پیشرفت خبر داد و آن‌ها را راویان تمدن نوین و هویت‌ساز انقلاب خواند.
کد خبر: ۱۵۴۴۳
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) از برگزاری دوره حضوری راويان پيشرفت خبر داد و گفت: به توفیق الهی و همانطور که در برنامه‌های تبیینی دانشگاه وجود دارد، دوره حضوري روايت پيشرفت خواهران در سه روز و در راستای معرفی پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران که زیر پرچم این انقلاب توسط دانشمندان این مرز و بوم بدست‌ آمده در حال برگزاری است.  
سردار حسنی آهنگر لازمه اصلی پیشرفت کشور را شناخت دستاوردها و پیشرفت‌های موجود کشور دانست و دوره راویان پیشرفت را برای تحقق هویت‌شناسی مهم خواند و گفت: دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام و به صورت ویژه دانشکده فرهنگی، بر مبنای دغدغه‌ای که رهبر معظم انقلاب در سال 1396 در مورد هدف اصلی دشمن و مقابله آن با پیشرفت‌های جمهوري اسلامي ايران داشت، تصميم گرفت تا اقداماتي در راستاي تبيين حقايق نظام و نشان دادن چهره واقعي دشمن روشنگری کند و بهترين روشي كه صاحب‌نظران و نخبگان دانشگاه جامع امام حسين بر مبناي بيانات رهبر انقلاب انتخاب كردند، نشان دادن پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور و شفاف‌سازي آن براي مردم بود و به همين خاطر بر آنيم تا راوياني در جهت روايت اين پيشرفت‌ها در سطح كشور تربيت کنیم.
وی افزود : امروز دشمن علاوه بر ناامید ساختن جوانان، هویت‌زدایی را ابزار هجوم به انقلاب قرار داده است. دشمن می‌خواهد جوان ایرانی را ناتوان نشان دهد و هویت مقاومت و انقلابش را نابود سازد. بهترین حربه مقابل این روش دشمن، شناسایی و معرفی دستاوردهای همین جوانان است که زیر پرچم مستقل انقلاب اسلامی ایران به آنها دست پیدا کرده‌اند.
 وی با اشاره به روش دشمن در سياه‌نمایی چهره انقلاب مقابل جوانان این مرز و بوم گفت: کاربردی‌ترین روش دشمن هویت‌زدایی است. اینها نمی‌خواهند جوان مسلمان ایرانی خودش را بشناسد. دشمنان دائما در رسانه‌های تحت سلطه خودشان اسلام و انقلاب را که هویت‌ساز است برای جوانان ما، سیاه نشان می‌دهند. بزرگ‌ كردن آسيب‌هاي نظام از جمله كنش‌هاي تبليغاتي دشمن محسوب مي‌شود. رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم، جهاد نخستین و ریشه‌ای همه جوانان را مقابله با این محاصره تبلیغاتی در راستای امیدآفرینی معرفي كردند.
سردار حسنی آهنگر شرکت در دوره‌های راویان پیشرفت را برای تمامی اقشار بلامانع دانست و گفت:  این دوره برای همه اقشار است. امروز دفاع از هویت ایرانی اسلامی برای تمامی مردم هوشیار و عزتمند ایران عزیز واجب است. گام دوم انقلاب که بگونه‌ای سند تحولی و نقشه رسیدن به تمدن نوین اسلامی است، وظایف روایتگری از پیشرفت‌‎های انقلاب را بر عهده همه اقشار گذاشته است. برای کسانی که جهاد تبیین برايشان مهم است. امروز پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران نیاز به راوی دارد.
وی با اشاره به اینکه تا کنون 300 نفر از بانوان دفاع مقدس در دوره‌های مجازی قبول شدند و در دوره حضوری شرکت کرده اند گفت:دوره راویان پیشرفت که در دانشگاه جامع امام حسین برگزار می‌شود و خود نقطه تحولی و تعالی تربیتی بزرگی است که می‌تواند برای مراکز دیگر علمی هم الگو قرار گیرد.

گفتنی است «نخستین دوره ملی آموزش بانوان راوی پیشرفت» با حضور سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دکتر زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و با شعار «خانواده ایرانی فاتح قله‌های جهانی» از روز سه شنبه 11 مهرماه در دانشگاه جامع امام حسین(ع) آغاز و تا جمعه 14 مهرماه ادامه دارد.

ارسال نظر
captcha