نماینده ولی فقیه در سپاه : قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) شعار «ما می‌توانیم» را محقق ساخت

نماینده ولی فقیه در سپاه : قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) شعار «ما می‌توانیم» را محقق ساخت

نماینده ولی فقیه در سپاه : قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) شعار «ما می‌توانیم» را محقق ساخت
حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: ورود قرارگاه سازندگی خاتم به عرصه‌های مختلف مانند مجموعه ای از وزارت‌خانه‌ها در کنار یکدیگر است؛ جمع شدن هلدینگ‌ها و اجرای پروژه‌های بزرگ کشور نویدبخش روزهای خوبی برای کشور است.
کد خبر: ۲۰۰۳۳
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست با رسانه های خوزستان در اهواز اظهار داشت: به بیان رهبر معظم انقلاب، شعار ما می‌توانیم تنها یک شعار نیست بلکه برای انسان‌های مومن و با اعتقادی یک حقیقت است.

وی افزود: در سال‌های اخیر با تلاش‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در پروژه‌های مختلف تحقق این شعار را از نزدیک مشاهده کرده‌ایم و دیگر می‌توانیم بگوییم؛ ما می‌توانیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن همواره در تلاش است تا اراده ملت را بشکند اما تاکنون ناکام مانده است و علم و ایمان کنار یکدیگر، بسیاری از غیر ممکن‌ها را ممکن ساخته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی بیان داشت: ورود قرارگاه سازندگی خاتم به عرصه‌های مختلف مانند مجموعه ای از وزارت‌خانه‌ها کنار یکدیگر است؛ جمع شدن هلدینگ‌ها و اجرای پروژه‌های بزرگ کشور نویدبخش روزهای خوبی برای کشور است.

وی یادآور شد: قرارگاه سازندگی خاتم تنها در خوزستان ۲۶ پروژه سنگین را در حال اجرا دارد که ۱۰ پروژه در حوزه نفت و گاز، ۱۰ پروژه در حوزه راه و شهر سازی، چهار پروژه در بخش نیرو و ۲ پروژه نیز در حوزه دریایی است و اجرای این پروژه های بزرگ ظرفیت بالا و توانمندی این قرارگاه را نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن اتقلاب اسلامی ادامه داد: تاکنون بیش از پنج هزار نیروی انسانی در این پروژه‌ها کار می‌کنند که ۶۷ درصد کارکنان بومی و سایرین از نیروهای متخصص ملی هستند و نیمی از این آنها نیز دارای تحصیلات عالیه دانشگاهی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: در سال‌های اخیر از بسیاری مشکلات کشور و بخصوص خوزستان با اقدامات خوب قرارگاه سازندگی خاتم پیشگیری شد؛ در پنج استان اگر این قرارگاه ورود پیدا نمی‌کرد بی شک مشکل آب به بحران تبدیل شده بود. کردستان، سیستان و بلوچستان، همدان، تهران و خوزستان مشکلات آب فراوانی داشتند.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) عرصه بزرگی از جهاد است و تمامی افرادی که در این مسیر تلاش می‌کنند با روحیه جهادی و انقلابی حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha