رئیس ستادکل نیروهای مسلح در رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه گفت: نیروهای مسلح ایران واقعیت خود را در صحنه رزم به نمایش می گذارند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه گفت: نیروهای مسلح ایران واقعیت خود را در صحنه رزم به نمایش می گذارند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه گفت: نیروهای مسلح ایران واقعیت خود را در صحنه رزم به نمایش می گذارند.
کد خبر: ۱۵۶۳۲
سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت و گرامیداشت هفته بسیج گفت : نهال ارزشمندی که امام بزرگوار(ره) در کشور غرس کردند امروز به یک درخت تناور و قدرتمندی تبدیل شده است که ریشه در دل تک تک مردم ایران دارد و میوه ها و شاخه های آن و برکات فراوان آن را شاهد هستیم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در ادامه با تجلیل از آمادگی نیروی زمینی سپاه در این رزمایش افزود: این رزمایش بخشی کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح بود که به نمایش گذاشته شد؛ امروز اقتدار نیروهای مسلح ایران زبانزد است و دشمنان به این اقتدار آگاهی کامل دارند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه پیروزی ملت فلسطین نزدیک است، گفت: نیروهای مسلح ایران واقعیت خود را در صحنه رزم به نمایش می گذارند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با ابراز اینکه از خداوند می خواهیم نصرت خود را بر جنود خویش و بر جبهه حق نازل فرماید، گفت: آنچه امروز در تیپ زرهی 38 ذوالفقار دیدیم، حضور ارزشمند و آمادگی کامل و پابه کاری بی نظیر یگانهای نیروی زمینی اعم از زرهی، مکانیزه، پیاده، بیمارستان صحرایی، توپخانه، تکاوران و سایر ابعاد نیروی زمینی سپاه پاسداران و سپاه استان کرمان بود.
وی  اضافه کرد: نیروهای مسلح ایران واقعیت خود را در صحنه رزم به نمایش می گذارند؛ مردم ایران مطمئن باشند نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور ذره ای کوتاهی و غفلت نخواهند کرد، مطمئن باشید دشمنان اگر بدانند اگر ذره ای در انجام وظایف مان کوتاهی کرده ایم در حمله به ایران کوتاهی نخواهند کرد و اگر بازدارندگی پایدار در کشور ما وجود دارد به برکت حضور و پایمردی و ایستادگی یکایک نیروهای مسلح در کشور است.
سرلشکر باقری با تصریح اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در لبه فناوری حرکت می کنند ، تصریح کرد: در نیروهای مسلح مسئولیت حیاتی به عهده داریم و ثانیه ای را برای امنیت مردم نباید هدر دهیم. این بازدارندگی به برکت آخرین دستاوردهای علمی، تاکتیکی و تجهیزات به روز و در لبه فناوری جهانی است که به دست دانشمندان و جوانان این کشور ساخته میشود.

سرلشکر باقری ادامه داد: اهمیت نیروهای مسلح در این گونه حوادث که در جهان و منطقه اتفاقاتی میافتد بیش از گذشته آشکار میشود و نشان می دهد که ما به عنوان نیروهای مسلح به نیابت از مردم مسئولیت سنگین و حیاتی را در دفاع و امنیت کشور به عهده داریم و لحظه ای نباید غفلت کنیم.
وی با تأکید به اینکه ما به عنوان نیروهای مسلح باید با تدبیر و هوشیاری و با آموزش و تمرین و اشراف اطلاعاتی کشور را امن، آرام و مطمئن حفظ و بستری را برای پیشرفت کشور فراهم کنیم ، افزود: امروز با هوشیاری، اقتدار و در میدان بودن نیروهای مسلح امنیت پایدار در کشور حاکم است.

ارسال نظر
captcha