حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با صدور پیامی حادثه تروریستی 13 دی در کرمان را محکوم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با صدور پیامی حادثه تروریستی 13 دی در کرمان را محکوم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با صدور پیامی حادثه تروریستی 13 دی در کرمان را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۵۸۷۴
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

به گزارش سپاه نیوز حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در پی جنایت تروریستی در کرمان پیامی صادر کرد.
متن پیام به این شرح است :

(بسم رب الشهداء و الصدیقین)
حادثه تروریستی انفجار در مسیر زائران مزار سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی که به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیز در دیار کریمان انجامید ، امت اسلامی وملت ایران را عزادار کرد و در سوگ و ماتم نشاند.
رقم زدن این اقدام تروریستی کوردلانه، همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت صدیقه کبری فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) و چهارمین سالگرد شهادت سردار عزیز ملت ایران و مرد میدان مبارزه با تروریست، "شهید سلیمانی" بار دیگر هراس جبهه استکبار و ایادی و دست نشاندگان زبون آنان از مکتب نورانی اسلام و شوق و ارادت مردم به قهرمان سرافراز ملی خود در پیگیری راه و مسیر الهام بخش آن سردار عالی قدر را نشان داد.
دشمنان قسم خورده ملت ایران به سرکردگی آمریکای جنایت کار و رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی که در معرض زوال و نابودی متاثر از شکست های غیر قابل ترمیم از گفتمان و جبهه مقاومت قرار دارند و خوی پلید باطنیشان نزد افکار عمومی جهان نمایان شده است ؛ با به خاک و خون کشیدن انسان های مظلوم و بی گناه، اعم از کودکان و زنان ، بار دیگر ماهیت ضد بشری خود را به نمایش گذاشتند.
بدون تردید این گونه اقدامات بزدلانه نه تنها خللی در عزم و اراده ملت عظیم الشأن ایران اسلامی ایجاد نمی کند، بلکه گام های آنان را در پیمودن مسیر متعالی دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب استوار و مستحکم تر می نماید.
اینجانب ضمن تسلیت این حادثه غم بار به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، مردم انقلابی ایران و خانواده های محترم شهدا، علو درجات و رحمت واسعه الهی برای شهیدان والامقام و شفای عاجل مجروحین را از خداوند متعال خواستارم.
عبد الله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی

ارسال نظر
captcha