رئیس تربیت بدنی سپاه خبر داد: برگزاری دو رویداد علمی-ورزشی در روزهای آتی/ صدور شناسنامه الکترونیکی ورزشی برای پایوران

رئیس تربیت بدنی سپاه خبر داد: برگزاری دو رویداد علمی-ورزشی در روزهای آتی/ صدور شناسنامه الکترونیکی ورزشی برای پایوران

رئیس تربیت بدنی سپاه خبر داد: برگزاری دو رویداد علمی-ورزشی در روزهای آتی/ صدور شناسنامه الکترونیکی ورزشی برای پایوران
سردار میرافضلی با بیان اینکه شناسنامه الکترونیکی ورزشی برای پایوران سپاه در رده‌های مختلف صادر شده است، گفت: دو رویداد علمی-ورزشی در روزهای آتی در سپاه پاسدران برگزار می‌شود که شامل همایش علمی کاربردی ورزش و آمادگی جسمانی و و نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای ورزش سپاه است.
کد خبر: ۲۰۱۳۲
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

به گزارش سپاه ‌نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار سید فخرالدین میر افضلی، رئیس تربیت بدنی سپاه پاسدران در گفت‌وگویی اظهار کرد: در روزهای آتی دو رویداد علمی و ورزشی در پیش رو داریم که یکی از آن‌ها نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای ورزش سپاه است که از سی‌ام بهمن ماه آغاز شده و تا دوم اسفند ماه امسال ادامه دارد.
وی درباره هدف از برگزاری این نمایشگاه توضیح داد: بیش از ۵ سال است که از ابلاغ نظام تربیت و آموزش می‌گذرد و در این راستا و با توجه به لزوم نظام‌مند شدن ورزش و آمادگی جسمانی در رده‌های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به این نتیجه رسیدیم که هر یک از پایوران باید بر مبنای رده‌هایی که در آن فعالیت می‌کنند و ماموریت‌های شغلی که دارند به صورت نظام‌مند و هدفمند به ورزش و تربیت بدنی بپردازند تا بتوانند متغیرهای مرتبط با ماموریت‌های خود را در حوزه آمادگی جسمانی تقویت کنند.
سردار میرافضلی با اشاره به ضرورت تقویت و توانمندسازی پایوران سپاه ادامه داد: در این راستا و در کنار ابلاغیه‌های صورت گرفته مانند ابلاغ نظام تربیت و آموزش، شناسنامه‌های الکترونیکی ورزشی پایوران سپاه را در بستر سامانه‌های امن سپاه صادر کرده‌ایم و تاکنون بیش از ۱۳۰ هزار نفر از پایوران صاحب این شناسنامه شدند تا بتوانیم رصد دقیقی در این زمینه داشته باشیم.
رئیس تربیت بدنی سپاه با بیان اینکه میزان حضور و انجام فعالیت‌های ورزشی و آمادگی جسمانی پایوران بر اساس شناسنامه‌های مورد نظر نظارت می‌شود، گفت: در این راستا هر ۶ ماه یکبار وضعیت جسمانی پایوران در رده‌های مختلف، نتایج آزمون‌های آمادگی جسمانی و میزان حضور آن‌ها در فعالیت‌های ورزشی به فرماندهانشان گزارش می‌شود و همین گزارش‌ها مبنای شورای ورزشی در رده‌ها شده است.
سردار میرافضلی ادامه داد: در نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای ورزش سپاه دستاوردهای بسیاری در حوزه ارتقاء آمادگی جسمانی در زمینه ورزش‌های قهرمانی، سازمانی و همگانی وجود داشته است که توسط هر یک از رده‌ها گزارش آن‌ها به صورت مصور ارائه خواهد شد.
وی اضافه کرد: این گزارش‌ها حاوی شناسایی نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های ورزشی و آمادگی جسمانی در رده‌های مختلف سپاه است و سبب می‌شود تا رده‌های دیگر بتوانند با الگوبرداری از اقدامات مثبت، نیروهای انسانی و پایوران خود را برای بهبود انجام ماموریت‌های محوله‌شان توانمند کنند.
رئیس تربیت بدنی سپاه با اشاره به نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای ورزش سپاه که با حضور حدود ۶۰ رده مختلف استانی دانشگاهی و غیره در نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای ورزش سپاه برگزار می‌شود، گفت: رویداد دیگری که در روزهای آینده در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، همایش علمی کاربردی ورزش و آمادگی جسمانی است. در واقع در این همایش به دنبال آن هستیم در زمینه توانمندسازی مدیران و کارشناسان آمادگی جسمانی و ورزش سپاه اقدامات لازم را انجام داده و نیازمندی‌های آن‌ها را تامین کنیم.
سردار میر افضلی با اشاره به برگزاری این همایش در یکم اسفند ماه امسال افزود: در این راستا کمیته علمی همایش را با حضور سه گروه علمی تربیت بدنی دانشگاه افسری امام حسین، دانشگاه جامع امام حسین و دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله تشکیل داده‌ایم. همچنین در این دوره از همایش بیش از ۵۰ مقاله به دبیرخانه ارسال شد که از میان آن‌ها حدود ۱۵ مقاله منتخب ارائه می‌شود. سه سخنران کلیدی نیز در این همایش به ارائه مطالب مورد نیاز پرداخته و دو پنل در حوزه شناسنامه الکترونیکی ورزشی پایوران و ورزش در مراکز آموزشی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان تربیت بدنی و ورزش سپاه در این همایش شرکت خواهند کرد، گفت: عصر روز برگزاری همایش شرکت‌کنندگان در پنل‌های تخصصی مشارکت خواهند کرد. دکتر عسگری به عنوان یکی از متخصصان و پژوهشگران برتر در حوزه فیزیولوژی ورزشی، دکتر کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان و سردار سرتیپ نوشادی، معاون تربیت و آموزش سپاه پاسداران از سخنرانان کلیدی این همایش هستند.
پایان پیام

ارسال نظر
captcha