سپاه نیوز:  کنفرانس خبری تشریح مراسم سی و دومین سالروز شهادت شهدای خلیج فارس در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

سپاه نیوز:  کنفرانس خبری تشریح مراسم سی و دومین سالروز شهادت شهدای خلیج فارس در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

سپاه نیوز:  کنفرانس خبری تشریح مراسم سی و دومین سالروز شهادت شهدای خلیج فارس در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۱
سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

به گزارش سپاه نیوز؛ در ابتدای کنفرانس خبری تشریح مراسم سی و دومین سالروز شهادت شهدای خلیج فارس در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه که با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان زیرراهی فرمانده و حجت الاسلام والمسلمین امید علی سلیمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم ندسا در جمع خبرنگاران خبرگزاری ها، صدا وسیمای مرکز بوشهر و... برگزار شد ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم ندسا گفت: آنچه در جهاد و جنگ ما و دفاع مقدس اهمیت داشت، مقاومت و روحیه بلند آزادگی و عشق به وطن بود، در حقیقت همواره اعتقاد و ایمان پاسخگوی تعدی دشمنان است. 

 

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اظهار کرد: با توجه به تمام هجمه هایی که علیه دین اتفاق می افتد مثل اینکه دین با شمشیر حرف می زند، اما می بینیم که اولین شعار اسلام و پیامبر اکرم (ص) پس از بعثت این بود که بگوئید لا اله الا الله تا رستگار شوید که این یک شعار سرشتی و نیاز انسان است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم ندسا در پایان افزود: مباحثی از جنس بصیرت افزایی، تربیت و تعالی، انس با قرآن، جلسات اخلاق و چنین موارد فرهنگی در سپاه جریان دارد، لذا پاسدار از حیث فرهنگی غنی است.

 

در ادامه سردار زیرراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در این نشست خبری که در آستانه 16 مهر سالگرد شهدای والا مقام حماسه خلیج فارس، نادر مهدوی و همرزمان دلاورش در مقابله با آمریکای جنایتکار در جزیره فارسی برگزار شد، گفت: امسال در بزرگداشت این حماسه ابتدا ساعت 9 صبح 16 مهر ماه مراسم گرامی داشت یاد و خاطره این شهداء در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر و سپس عصر روز 16 مهر ماه نیز مراسم بزرگداشت شهدای نبرد مستقیم با آمریکا در روستای بحیری زادگاه شهید مهدوی و متوسلی برگزار می شود. 

 

وی در ادامه به حساسیت دورانی که در آن قرار داریم اشاره کرد و اظهار داشت: استکبار جهانی با تمام قوا و قدرت به میدان آمده است و به کشور های دیگر هم حکم کرده است که باید ایران را در محاصره اقتصادی قرار دهند.

 

وی افزود: به تعبیری می توان گفت تمام کفر در مقابل اسلام قرار گرفته است و وظیفه ما در شرایط کنونی این است با تکیه به گذشته درخشان و پرافتخاری که داریم، با ایجاد یک فضای آرام به مقابله با دشمن بپردازیم.

 

فرمانده منطقه دوم ندسا گفت: بزرگترین سرمایه ما در دوران دفاع مقدس روحیه ایثار، فداکاری، عزت، همبستگی و همگرایی بود، آن هم در دورانی که تمام دنیا بر علیه ما بسیج شده بودند اما در مقابلشان ایستادیم و هم اکنون نیز دشمنان به دنبال تضعیف این روحیه هستند.

 

دریادار دوم رمضان زیرراهی در مورد امنیت خلیج فارس خاطر نشان کرد: اکنون که در سایه ی اقتدار و تدبیر نظام جمهوری اسلامی امنیت بسیار خوبی در این منطقه حاکم است، اگر برخی نا امنی ها وجود دارد به علت دسیسه های استکبار جهانی است تا خلیج فارس را نا امن کند هر چند موفق نمی شود.

 

 

ارسال نظر
captcha