حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی سردار سرتیپ احمدرضا رادان را به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار صدها تن از زنان فرهیخته و فعال کشور تاکید کردند: کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند؛ نباید آنها را متهم کرد.
 رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره شهدای قم: شهید و شهادت دربردارنده مجموعه‌ای از ارزشهای دینی، ملی، انسانی و اخلاقی است.
سپاه نیوز: رهبر معظم انقلاب در دیدار سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی فرمودند: نهال جمهوری اسلامی اکنون به درختی تناور تبدیل شده است که غلط بکند کسی حتی فکر کَندن آن را نیز بکند.
پیام رهبر معظم انقلاب در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ: همه باید در مقابل جریان بی‌احترامی به جان مردم و امنیت و مقدسات ید واحده باشیم
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه دانشگاه جلوی سلطه دشمن را می‌گیرد، تاکید کردند: منابع طبیعی مهم است، جایگاه‌های جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ اینها مهم است، اما یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور وجود نخبه است.
رهبر انقلاب اسلامی در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاههای نیروهای مسلح درباره حوادث اخیر کشور گفتند: در این حوادث بیش از همه به سازمان انتظامی کشور و به بسیج و به ملت ایران ظلم شد. البته ملت ایران در این حادثه نیز همچون حوادث دیگر کاملاً قوی ظاهر شد و در آینده هم به همین صورت خواهد بود.
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه حقایق دفاع مقدس باید به گوش جوانها برسد، تاکید کردند: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس وظیفه همگانی است.
سپاه نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم عزاداری دانشجویان به‌مناسبت اربعین حسینی علیه‌السلام تاکید کردند : دو جمله حیاتی و جاودانی قرآن یعنی تواصی به حق و تواصی به صبر برای همیشه و بخصوص برای امروز ما یک دستورالعمل اساسی است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، سیاست‌های کلی برنامه هفتم را به سران سه قوه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ کردند.
۴۵۶۷